חייגו עכשיו :  054-649-4270

פיק"א 24, פתח תקווה | חניה חינם בשפע

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם



רפואה אוריקולרית – מידע כללי

רפואה אוריקולרית (רפואת אוזן הכוללת דיקור אוזן ורפואת תדרי אור ) רפואה זו הינה כלי אבחוני וכלי טיפולי יעיל מאוד. פותחה על ידי דוקטור פול נוז'ייה (Paul nogier)  שהיה רופא ברפואה מערבית שבדק במשך עשרות שנים משנות – 50 עד שנות התשעים את האוזן כמיקרו מערכת לטיפול במגוון רחב של בעיות ומחלות, לפול נוז'ייה היו כמה תלמידים שכולם רופאים וממשיכי דרכו , כיום רפואה אוריקולרית נחלקת לשיטה צרפתית על ידי בנו רפאל נוז'ייה (refael nogier) ושיטה גרמנית על ידי דוקטור פראנק בהאר (dr. frank bahr).

אין להתבלבל בין אוריקולותרפיה שהיא שיטה סינית של דיקור אוזן להטבה וטיפול באדם לבין רפואה אוריקולרית שהפכה ב 1996 להליך רפואי על ידי שירות הבריאות העולמי והיא מוכחת על ידי ניסויים שחזרו על עצמם ונתמכת על ידי צילומי MRI, בדיקות דם והטבה וריפוי קליניים.

הרפואה האוריקולרית רואה באוזן התבטאות של גוף האדם בכללותו וכן בממדי גוף שונים כלומר שכל איבר ואזור באוזן יכול להתבטא באזורים נוספים באוזן, הראיה של סימפטום או מחלה היא ראיה מתוך רפואה מערבית ולא מתוך הרפואה הסינית המסורתית כלומר שהתבטאות איברים ואזורים שונים היא לפי אנטומיה ופיזיולוגיה מערבית כלומר התבטאות של הכבד יכולה להיות נירולוגית ( עצבית), התבטאות הורמונלית, התבטאות של האיבר עצמו והשפעות על איברים שונים בגוף למשל מערכת העיכול.

הרפואה האוריקולרית היא לא רק דיקור אוזן אלא התבטאות אלקטרומגנטית של הגוף והיא מורחבת לצבעים ופיטרים מיוחדים וסריקה מיוחדת של האוזן עם מכשירים מיוחדים שדרכם עושים אבחון מדויק כהתבטאות אלקטרומגנטית של סימפטום או מחלה שונה ומדידת רפלקס דופק בפרק כף היד נקרא דופק VAS (vascular anatomic signal ) תוך כדי האבחון והסריקה באוזן. בגוף האדם יש חשמל שהוא מפיק הן ברמת איבר, רקמה ותא וכן אור שמוקרן אליו ומימנו החוצה, חשמל ואור הן קרינות אלקטרומגנטיות שיוצרות תדרים מסוימים שנמדדים בהרץ, ברפואה אוריקולרית על ידי סריקה מיוחדת ובדיקת הדופק אפשר לדעת איזה תדר ועצמה הגוף צריך כדי לאזן את עצמו מחדש וכך נוצרת הטבה וריפוי המחלה.

הטיפול יכול להיות על ידי מחטי דיקור מיוחדות, מחטי זהב וכסף בעלי הולכה חשמלית שונה ועל ידי הקרנת אור או לייזר ( אור הוא קרינה אלקטרומגנטית ) בתדרים מיוחדים להטבה וטיפול במחלה. הטיפול יכול להיות בישיבה או בשכיבה.

רפואה אוריקולרית יכולה לטפל במגוון רחב של מחלות וסימפטומים שונים: מחלות כאב שרירים ושלד, בעיות רגשיות חרדות ודיכאון, בעיות עיכול ומעיים דלקתיות, אלרגיות ואי סבילות למזון בעיות עור, בעיות עיצביות, מחלות עור, בילדים וכדומה כאשר כל בעיה היא ייחודית לאדם עצמו וכל טיפול יכול להיות שונה בין אדם לאדם.

 בקליניקה השילוב של רפואה אוריקולרית ורפואה סינית מסורתית יחד בטיפול מאוד יעילה ויכולה לגרום להטבה וריפוי מהירים מאוד אצל האדם.

אל תעבירו יום נוסף עם תחושת כאב או חוסר נוחות!

הרגישו בנוח ליצור איתי קשר בכל דילמה ושאלה הנוגעת למצבכם הבריאותי




קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל